Emulators CZ - Logo vytvořil Zdeněk Musil

Poslední update:
27.11.2000, 01:30

Přístupy
od 27.11.2000:

  

GBC Quick Reviews #709 - #728
  Novinky

  Arcade emulátory

  Domácí počítače

  Konzole

  Handheldy

  Ostatní

  Kontakt
    ICQ #2562871
   
  Vyhledávání

Nic v menu nevidíte?  
Klikněte SEM!



#709 - Monster Rancher Explorer - ENGLISH [MENACE]
(C) 2000 Tecmo, GBC only, 8MBit
evilmind:
Pořád jsem vyhlížel kdy už sakra vyjde ta barevná verze mé oblíbené hry Solomon's Key, a pořád nic. A najednou spustím Monster Rancher Explorer, a vida - maskovanej Solomon! Zřejmě se někomu zdálo, že skvělou logickou hru si už lidé nepamatují, a tak ji "zatraktivnil" licencí na potvorácký TV seriál o Monster Rancherech. Napsal jsem to sice v uvozovkách, ale teď, když jsem asi ve dvou třetinách hry, musím říct že to opravdu nebylo na škodu. Do původního principu hry totiž bylo zasaženo jen decentně. Stále je zde hlavní hrdina, který musí sebrat klíč, otevírající dveře do dalšího levelu, a potom se k těm dveřím úspěšně dostat. K pohybu po levelu, který je mnohdy rozložen na vícero obrazovkách, slouží především magická hůlka. S její pomocí si můžete před sebe vyčarovat dřevěnou bednu, a případně ji zase odčarovat. Mnohdy je třeba opravdu bleskově vytvářet bedny všude kolem sebe, zároveň na ně vyskakovat a prchat pryč před některým z mnoha nepřátel, kteří vám brání v cestě za klíčem. Většinou je hra ale náročnější na logické myšlení - každou akci je třeba si dobře promyslet, a protože časový limit bývá docela krutý, také rychle provést. Je nutné dobře zvládnout algoritmy pohybu a útoku potvor, které jsou sympaticky stejné jako u původního Solomona.
Monster Rancher vylepšení sestávají z hledání a sestavování potvor z tohoto seriálu. Toto lze podnikat zhruba od dvacátého levelu, a pokud se vám podaří složit si příslušného potvoráka celého, můžete si ho nechat oživit a potom ho povolat na pomoc v některém z těžkých pozdějších levelů. Pokud nic nesložíte, žádná škoda - hru lze dohrát i bez toho.
Podtrženo sečteno jde o skvělou zábavu, která by si zasloužila popsat na mnohem větším prostoru než jsem jí zde poskytl. Vydrží dlouho, dlouho, dlouho...

Verdikt: 10/10




#710 - The Wild Thornberrys Rambler - ENGLISH [Dual Crew Shining]
(C) 2000 Mattel Interactive, GBC only, 8MBit
evilmind:
Za primitivním příběhem rodinky, co se vydává na pouť za největšími zázraky přírody, aby je řádně zdokumentovali a vyhráli jakousi soutěž, se skrývá docela obyčejná a dost podprůměrná hopsačka. Grafika je vysloveně divná, až tak moc divná že nejspíš jde o přesnou napodobeninu nějakého TV seriálu či podobné předlohy, o které jsem zatím neslyšel. Prostředí a úkol se mění, ale princip zůstává - s jednou z postav je třeba proskákat level a posbírat x věcí. Imho dost nuda.

Verdikt: 5/10




#711 Casper - MULTI 3 [PARADOX]
(C) 2000 Interplay, GBC only, 8MBit
evilmind:
S postavou ducha Caspera, známého animáka, se setkáte v této akční adventure skoro v životní velikosti. Jeho postava je veliká, a což teprve postavy nepřátelských "dospělých" duchů - zaberou i čtvrtinu obrazovky. Když přeskočím příběh, zůstane tu pobíhání po domě a sbírání různých klíčů otevírajících různé dveře. Občas je třeba přenést předmět z místa na místo, často musíte prchat před jinými duchy. Technické zpracování je opravdu výborné - o grafice jsem už mluvil, ale ze všeho nejvíc se mi líbila hudba (což se mi poslední dobou u GBC her začíná stávat nějak podezřele často). Je velice stylová, taková "duchařská", a kvílivá arpeggia prostě můžu poslouchat pořád...

Verdikt: 7/10




#712 - Cruis'n Exotica - ENGLISH [Dual Crew Shining]
(C) 2000 Midway, GBC only, 16MBit
evilmind:
Závody aut, které nejsou snímány z isometrického pohledu nebo přímo shora většinou nedopadnou v GBC verzi příliš dobře. Člověk má často při jízdě pocit, že jen stojí na místě, a trať se sune proti němu, a ještě při tom divně bliká. Znovu a znovu se developeři snaží vytvořit dokonalejší iluzi, a postupem času se jim to opravdu začíná dařit. V Cruis'n Exotica už to docela ujde. Na celkem 12 tratích můžete závodit ve třech modech - Exotica, Circuit a Freestyle. Tratě jsou mnohdy opravdu exotické - Aljaška, Indie, Korea nebo dokonce Mars. :-) Podél tratí je množství objektů, ale zajímavé je že s nimi nelze mít kolizi, narazit je možné jen do soupeře. Bída. Jelikož výjezd mimo trať auto skoro ani nezpomalí, více než o závodění je to o vyhnutí se soupeři, jediné věci která vás může opravdu zastavit. Což je obvykle smůla, protože vás ve vteřině předjede pět soupeřů, přes které jste se dostávali v předchozích pěti minutách. Volit lze z vícero vozů, zajímavé je že jsou všechny stejně rychlé, a liší se (nepatrně) ve vlastnostech jako akcelerace či váha. V praxi jsem nezaznamenal žádný rozdíl. Hudba je hrozná, ale když si ji vypnete tak budou najednou slyšet zvukové efekty, které se skládají zejména z jednoho souvislého tónu, který zřejmě představuje zvuk motoru. Díky bohu že jde taky vypnout.
Celkově - konečně závody s opravdu dobrou grafikou, bohužel hra sama nestojí za nic.

Verdikt: 5/10





#713 - Grand Theft Auto 2 - MULTI 5 [PARADOX]
(C) 2000 Rockstar, GBC only, 16MBit
evilmind:
Netroufnu si hodnotit, sérii GTA jsem nikdy nepřišel na chuť na žádné platformě.

Verdikt: x/10




#714 - Barbie: Magic Genie Adventure - ENGLISH [MENACE]
(C) 2000 Mattel Interactive, GBC only, 8MBit
evilmind:
Přistupovat ke hře, která má slovo Barbie v názvu, s nějakým velkým očekáváním, by bylo asi hodně naivní. Tedy pokud zrovna nejste desetiletá holčička, která věnuje blonďaté umělohmotné rádobysexbombě všechen svůj čas. Ovšem v tomhle případě budete zklamáni tak jako tak. Ve hře není naprosto žádná akce, prostě je nutné jen prolétávat poměrně rozsáhlé prostory, sbírat věci, mluvit s lidmi a přenášet věci dle jejich pokynů. To vše v průměrné grafice, s Barbie na létajícím koberci (navíc si není ani moc podobná). Ani několik miniher, přístupných z hlavního menu, to nevytrhne.

Verdikt: 3/10





#715 - LEGO: Alpha Team - ENGLISH [MENACE]
(C) 2000 Lego Media, GBC only, 8MBit
evilmind:
Při prvním pohledu na vysloveně odpudivou lego grafiku hry, a nechutného pajďuláka připomínajícího igráčka uprostřed, by člověk skoro zase hned vypnul GBC. Ale to by byla chyba. Grafika sice je hrozná, a pajďulák se opravdu potácí vpřed velice toporně, nicméně jelikož hra není akční, ale logická - vůbec to nevadí! Úkolem hráče je připravit v lego bludišti cestu, po které by se pajďulák mohl dostat až k východu do dalšího levelu. K tomu má coby základní nástroj plošinky, které mohou panáka přinutit ke změně směru. V pozdějších levelech přibývají další plošiny, umožňující překonat nejrůznějším způsobem překážky. Počet plošinek je pochopitelně omezen, takže je třeba vždy hledat nejkratší možnou cestu. No a ve chvíli, kdy si myslíte že ji máte, stačí stisknou START, a sledovat jak si to pajdulák šine k cíli. V té chvíli už nelze do hry zasáhnout, a pokud jeho cesta skončí někde úplně jinde, než jste plánovali (což díky místy nepříliš přehledné pseudo3d grafice může být dost často), můžete cestu přestavět a zkusit to znovu.
Škoda technického zpracování, grafika je opravdu moc špatná, a snaha aby město vypadalo jako z Lega ji nepřidá. I hudba není nic moc. Přesto se u hry dá dobře pobavit, a pokud raději přemýšlíte než zuřivě bušíte do tlačítek, měli byste ji vyzkoušet.

Verdikt: 7/10




#716 - X-Men: Mutant Wars - ENGLISH [MENACE]
(C) 2000 Activision, GBC only, 8MBit
evilmind:
Špatná hra na motivy špatného filmu. Takhle pitomé akční záležitosti vznikaly v dobách, kdy kvalita mono GB her nikomu moc na srdci neležela. X-Meni si navíc hrají i na hru bojovou. Pravda postav je tu spoustu. Sice si nemůže vybrat kterou použít, a musíte čekat až vám ta současná umře, ale nebojte se - všechny vaše hodné mutanty uvidíte opravdu velmi rychle. Postavy se špatně ovládají, v podstatě není možné uhýbat před soupeřem tak, aby vás neustále nezraňoval. O něco snazší je to ve Story modu hry, kde přece jen chodí slabší nepřátelé (na dvě rány), a s nepřátelskými X-Meny se setkáte jen občas. Jinak je ale hraní stejně frustrující.

Verdikt: 4/10





#717 - Buzz Lightyear of Star Command - ENGLISH [MENACE]
(C) 2000 Disney Interactive, GBC only, 4MBit
evilmind:
Tuctová akční hra s dalším animákem. Zřejmě před vánoci vyjdou pro GBC hry s úplně všemi postavami, co se kdy v cartoonu objevily, ach jo... :-( Tentokrát to vypadá jako Commando, hraje se jako vertikální střílečka, a nudí až k uzoufání. Všude jsou desítky různých zbraní, plno potvor, ale k proběhnutí levelu nemusíte ani sbírat zbraně (stejně to většinou nejde), ani střílet potvory, stačí doběhnout nakonec a tam asi 10 minut pražit do hlavního bosse. Zdaleka největší nebezpečí vám hrozí od zaseknutí o nějakou nenápadnou překážku, jako třeba malý stromek. Ve hře totiž krom střílení můžete ještě skákat, a skoky jsou docela obří, ovšem některé objekty prostě přeskočit nejdou, což poznáte právě až ve chvíli, kdy se o ně ve vzduchu zaseknetu. Hnus.

Verdikt: 4/10





#718 - Micro Machines V3 - ENGLISH [MENACE]
(C) 2000 THQ, GBC only, 16MBit
evilmind:
Už počtvrté přicházejí malá autíčka na LCD obrazovky Gameboyů. Co fungovalo už tolikrát na nejrůznějších platformách, funguje pořád - autíčka nejrůznějších druhů závodí v různých miniprostředích, nejčastěji ale v bordelu na stole. Pohled kolmo shora zajišťuje, že vidět je jen malý výsek trati, a probíhající akce je proto opravdu svižná. Znovu se tu můžete setkat se všemi závodníky s dílů minulých, ovšem v podstatně lepší grafice. To lze říci komplet o celé hře - grafika je především o poznání detailnější. K režimům závodu Challenge a Head to Head přibyly různé varianty Time Trialů. Je tu také větší podpora více hráčů - krom dvou kamarádů po kabelu si to může rozdat třebas i pět lidí v překonávání rekordů... Fyzika pohybu autíček (resp. oni to už dávno nejsou jen autíčka - najdete tu i tančíky nebo motorové čluny) je tradičně fajnová. Přišlo mi, že autoři trochu ubrali na setrvačnosti, takže už pády ze stolu nejsou tak časté. To se trochu vyrovnává přítomností prémií, kdy si můžete svůj stroj vylepšít nějakým fajnovým zařízením pro komfortnější vystrkávání soupeřů z trati. Jedinou vadou na kráse, i když je to velmi subjektivní, jsou menu (viz druhý obrázek pod tímto textem). Sice to vypadá hrozně efektně, vybírat si malým autíčkem projíždějícím silnicí, ale myslím že klasičtější menu by bylo více na místě - tohle omrzí po pár minutách...

Verdikt: 9/10





#719 - Sabrina The Animated Series: Zapped - ENGLISH [MENACE]
(C) 2000 WayForward, GBC only, 16MBit
evilmind:
Že námětem této hry je opět animovaný seriál je tentokrát dokonce vidět už z názvu. Nejsem asi cílová skupina tohoto díla, a proto mi Sabrina neříká nic. Mám-li ale srovnávat s Barbie, tak Sabrina je mnohem sympatičtější, a hra s ní se dokonce dá i hrát. Sabrina je malá čarodějka, pobíhající po škole (?) a osvobozující své zakleté přátele. Ti jsou proměnění v různé nebezpečné potvory typu pavouků, hadů či klokanů, a zachránit je lze jen tak, že se jim nejprve skočí na hlavu, a pak se promění zpět do lidské podoby klávesou B. To je celkem nuda. Zábavu do toho vnáší až fakt, že po nalezení balíčku se svou černou kočkou se můžete do čičiny přepnout, a pobíhat v její kůži. A to je ve většině levelů nutné, protože jen kočka projde některými průchody, a také může odbourávat speciální kočičí zeď. Grafika je docela roztomilá, zejména animace postav jsou opravdu vydařené. Stejně tak ozvučení nikoho neurazí. Sabrina není žádným veledílem, ale je to poctivý kus hry, a zábava s ní nějakou dobu vydrží.

Verdikt: 7/10




#720 - Disney's Aladdin - MULTI 6 [CAPITAL]
(C) 2000 Disney Interactive, GBC only, 8MBit
evilmind:
Remake už klasické platformovky. Grafika se snaží co nejvíce podobat svým předlohám z jiných systémů, což se jí docela daří. Aladdin jinde ale vždy vynikal skvělými animacemi - v GBC verzi se to o něm říkat určitě nebude, neb počet frejmů je spíše na hranici použitelnosti. Přestože hra je to docela dobrá, nenašel jsem v sobě vůli hrát ji déle než prá minut, neb je to opravdu to samé co jinde, a v dnešní nabídce podobných her pro GBC se najdou snadno lepší...

Verdikt: 7/10



#721 - Cyber Tiger - ENGLISH [CAPITAL]
(C) 2000 EA Sports, GBC only, 8MBit
evilmind:
Ten tiger v názvu je Tiger Woods, takže je jasné, že jde o golfovou hru. S Mario Golf jsem si hrál mnoho desítek hodin, a tak vím že taková hra může být opravdu moc dobrá, a také že teď je pro všechny následovníky nasazena laťka hodně vysoko. Bohužel u EA Sports buď Maria neviděli, nebo ho viděli a rozhodli se, že budou raději dělat že ho neznají. Jejich hra je totiž horší v naprosto všem, co si jen lze představit. Grafika je nepřehledná. Na pohled zezadu na golfistu se přepíná až ve chvíli samotného odpalu, kdy už nelze nic ovládat, a ta grafika na horizontu je naprosto mimo - když jsem byl 50 yardů od jamky, před sebou les, a přepnul se mi na chvíli na obrazovku pohled kde jsem byl na ostrůvku uprostřed vody, tak to si opravdu koledovalo o nepříjemný šok. Ani na greenu to není lepší - sice je vidět kdy je to do kopce, kdy z kopce, a jaký je sklon svahu, ale bohužel míček to neví a pohybuje se dle vlastních tajuplných zákonitostí. Ukazatel při nápřahu je sice o hodně složitější než u Maria, ovšem ta podstatná část (power) zabírá žalostně málo místa, takže se těžko provádějí decentní krátké odpaly. Fyzika letu je také zoufalá - míček si lítá kam chce, ukazatel větru snad občas ukazuje obrázeně, prostě se to nedá vůbec hrát. Jsou tu tři hřiště, všechna zhruba na stejné (mizerné) úrovni designu. Oranžovo zelené prostředí ničí zrak i vkus. Dokonce ani obrázek Tigera tam nikde neuvidíte... Jediné docela dobré nápady jsou powerupy, které se dají sem tam trefit na hřišti, a potom režim hry Rapid Fire, ve kterém je důležité jak rychle se do jamky dostanete, a ne až tak na kolik to bude úderů. Kdo sakra potřebuje takovéhle hry, když máme Mario Golf?

Verdikt: 4/10




#722 - F1 Racing Championship - MULTI 5 [CAPITAL]
(C) 2000 Ubi Soft, GBC only, 32MBit
evilmind:
Pokud se vám zdá název hry povědomý, je to zřejmě proto, že jste viděli release číslo 412 - který se zpětně ukázal být pouhou betaverzí. F1 GP má licenci F1, takže se tu setkáte se všemi piloty, a také všemi okruhy posledního roku. Ne že by na tom nějak záleželo. Nedávno jsem v Gameboy rubrice v jednom českém herním časopise četl cosi ve smyslu, že chystaná hra F1 GP bude jako první závodní GB hra revolučně používat vektory. Tomu asi může věřit jen opravdový dětina, a už při prvním pohledu na hru to zjevně není pravda. F1 GP je další závodní hra obvyklé GB úrovně - tj. divná. Autoři ale dělali co mohli, a tak grafika trati je sice strašlivá, ale hra je tak rychlá že si toho většinou ani nevšimnete. Dokonce i blikající pruhy, které vytvářejí iluzi pohybu, mi tentokrát nijak nevadily. Chytré je, že při hře nehraje hudba, a můžou tak vyniknout slušné zvuky motoru, které se tentokrát neskládají jen z jediného tónu. Že je hra dost rychlá jsem už zmínil výše, krom toho je třeba i přiznat, že i jinak je dobře naprogramovaná. Kolize se soupeři způsobí hodiny, stejně tak příliš dlouhá doba pohybu mimo trať. Krom klasických voleb závodních her jako je single race či šampionát zde najdete také docela originální úkolový mod, kde většinou musíte někoho předjet, či naopak po dobu x kol zabránit svému předjetí apod. Hra má také opravdu pěkné úvodní full motion video, pokud nemáte GBX můžete se na něj podívat třeba v REW.

Verdikt: 7/10





#723 - Dinosaur - MULTI 5 [PARADOX]
(C) 2000 Disney Interactive, GBC only, 16MBit
evilmind:
Dnes už není nijak neobvyklé, že s premiérou nového filmu vychází i zpracování tématu coby hra pro nejrůznější platformy. To je i případ Dinosaur. Setkáte se v ní s většinou členů dinosauří (a zejména opičí) komunity z filmu. Postupně. Nejprve je musíte svým defaultním dinosaurem posbírat po počátečních levelech. Každá postava umí něco - jedna skáče, jiná leze, další odsunuje překážky či bojuje s nepřáteli. V každé chvíli ovládate jen jednu z nich, a přepnout na jinou lze jen na speciálních červených plošinách. Grafika je vyloženě odpudivá, prostředí málo detailní, a pokud hrajete za nějakého menšího člena družiny, často prdlajs vidíte co se vlastně děje. Když ale tohle překousnete, dá se u hry docela pobavit. BTW - úvodní hicolor FMV se nezobrazí správně v žádném emulátoru, takže budete muset vzít zavděk skutečným GBC...

Verdikt: 6/10





#724 - Animorphs - ENGLISH [MENACE]
(C) 2000 Ubi Soft, GBC only, 8MBit
evilmind:
Trochu adventura, trochu RPG, trochu Pokémoni. Země byla napadena zlými alieny, a zastavit je musí tým Animorphs. Jméno mají podle své zajímavé vlastnosti - mohou zmorfovat do podoby libovolného zvířete. Nejprve ale takové zvíře musejí jednou porazit, aby mohli využít jeho fyzickou podobu. Celkem si můžete pamatovat jen 5 podob zvířat najednou - pokémoni jako vyšití. Morfování se neužije jen v boji - i při pohybu po mapě lze používat vlastností jednotlivých podob, které na sebe berete. Jen v lidské podobě lze mluvit s ostatními lidmi, občas je třeba plavat v podobě ryby nebo se proplazit někudy jako had. Skladba družiny je proto dost důležitá věc - škoda jen, že ve chvíli kdy porazím nějaké zvíře, nemůžu se podívat na jeho statistiky abych se rozhodl jestli ho vezmu nebo ne. Do boje samotného nelze vstoupit jako člověk, musíte vždy morfovat. Útoky, které jednotlívé zvířecí podoby ovládají, jsou různě účinné na různé zvířecí druhy (nebo na alieny), ovšem nalézt ty správné "super effective" kombinace není zdaleka tak logicky snadné jako v pokémonech. Grafika je docela obstojná, i když občas je trochu problém identifikovat druh zvířete které vidím pobíhat - příliš se velikostně neliší. Asi třikrát jsem dokonce umřel bez toho, abych vůbec věděl co se stalo, prostě se objevil najednou nápis Game Over. To mi na dobré náladě zrovna nepřidalo. Zajímavé také je, že hra nemá SRAM, což u adventur není moc obvyklé. K ukládání používá systém hesel, navíc heslo je dlouhé a se spoustou divných znaků, takže jeho naťukávání je opruz. Kladem naopak je, že vás hra upozorní že jste dosáhli nějakého významného úspěchu, a je tudíž záhodno si heslo poznamenat. Závěr - pokud jste už dohráli všechny Pokémoní RPG, a chcete něco podobného ale o mnoho horšího, tak jste právě našli.

Verdikt: 5/10





#725 - Madden NFL 2001 - ENGLISH [MENACE]
(C) 2000 EA Sports, GBC only, 8MBit
evilmind:
Netroufnu si hodnotit, protože mě to hrozně nebavilo, stejně jako každá jiná počítačová verze amerického fotbalu.

Verdikt: x/10




#726 - Road Rash - ENGLISH [MENACE]
(C) 2000 EA Sports, GBC only, 8MBit
evilmind:
Pokud se rozhodujete jakou závodní hru si na GBC zkusit, rovnou zapomeňte na všechny auta a testněte motorky Road Rush. I kdyby hra neobsahovala nic navíc, je natolik graficky skvělá a dobře naprogramovaná že by stála za pokus. Road Rash ale nejsou jen tak obyčejné závody. Jsou to závody drsňáků, a drsňáci se můžou vyhazovat ze sedel svých strojů pořádnou ranou pěstí, případně pěstí prodlouženou čímsi dlouhým kovovým. Když upadneš, nečekej až tě někdo posadí zpátky do sedla - jsi přece drsňák kurva, ale protože tak velkej drsňák abys běžel celej zbytek závodu pěšky zase nejsi (ale jde to), šup ke svojí mašině a jedeme dál. Správnej drsňák se nebojí ani policie, a motorizované chlupáče si vychutnává na silnici po svém. Ostatně je to nutné, když tě policajt chytne tak jdeš bručet, a komu by se pořád chtělo platit 200 dolarů? Zvláště když za vyzávoděné dolary je v obchodě k mání tolik blejskavejch novejch strojů, o tolik rychlejších než ten co máš teď... Příjemným překvapením je hudba, dokonce se mi tak líbila že jsem začal hledat kdo je jejím autorem - a vida, Allister Brimble se začal GBC nějak více věnovat... :-) Nejlepší je asi melodie přímo v menu, vyplatí se ale projet si i jednotlivé tratě, neb každá má opět jinou hudbu. Jediným záporem hry, na který jsem narazil, je tak absence sram, přece jen zapisovat si pořád heslo je opruz.

Verdikt: 9/10






#727 - Tony Hawk's Pro Skater 2 - ENGLISH [MENACE]
(C) 2000 Activision, GBC only, 16MBit
evilmind:
Netroufnu si hodnotit, neb skateboardové hry mi nejdou, ač se snažím, a tudíž je nedokážu dobře ocenit.

Verdikt: x/10




#728 - Bob the Builder - MULTI 5 [EURASIA]
(C) 2000 BBC, GBC only, 8MBit
evilmind:
Někteří lidé jsou přesvědčení, že pokud má být hra určena malým dětem, musí být především velmi, velmi jednoduchá, až téměř stupidní, a potom také musí mít hrozně jednoduchou, pokud možno co nejvíc schématickou grafiku. Případně grafiku tzv. roztomilou - tj. hodně růžové barvy a hodně králíčků. A podobní lidé vytvořili tuhle hru. Příběh je proto patřičně fascinující - Bob a Wendy si chtějí udělat piknik. Problém je v tom, že Bob je stavař a má moc práce. A tak si udělá seznam, a musí pěkně všechnu práci z něj udělat. Uválcovat cestičku, pochytat kachničky, posbírat notičky atd atd. Povětšinou vám v tom úkolu nic a nikdo nebrání, je třeba jen věnovat mu nějaký čas. A o to možná jde - donutit dítě, aby sedělo a neotravovalo. Na nic jiného tenhle kus softwaru, který se odvážně nazývá hrou, nehodí...

Verdikt: 3/10




Nahoru
© Emulators CZ - založeno v říjnu 1997. Grafický design - © Petrex Webdesign
Tyto stránky by nemohly existovat bez pomoci firmy InterneXt 2000