Emulators CZ Logo, vytvořené Zdeňkem EMH Musilem Přístupy od 27.3.1999


Index novinek: 20.2.1998-25.2.1997

 

25.února 1998, 10:47

Navrcholu.CZ
WWW.NAVRCHOLU.CZ, jehož ikona se směje v levém horním rohu této stránky, se ode dneška stává jedinou službou tohoto typu, které se dostalo cti počítat zdejší hity :-). Konkurenční servery trpěly různými nectnostmi, z nichž zejména neustálá ztráta dat byla k nasrání. Budiž jim země lehká.

25.února 1998, 9:30

Konec Atmospherical Heights
Předevčírem ukončila svou činnost jedna z nejlepších emulátorovych stranek - podrobnosti si lze precist zde.

Handy 0.4 source (W95) Download
Uvolneni zdrojaku emulatoru Atari Lynx. Podminky vyuzity zdrojoveho kodu jsou podrobre popsany uvnitr archivu.

System16 News
S.D.I. (17956 bytes) Muj oblibeny arcade emulator bude v dalsi verzi podporovat uz s jistotou dve nove hry - Strategic Defence Initiative a Passing Shot. Obe hry vypadaji moc pekne, jak je videt z okolnich obrazku.
Na homepage autoru jsou novinky skoro kazdy den, vyplati se tam podivat. Passing Shot (9471 bytes)


24.února 1998, 12:00

Nová sekce online - HELP WANTED!
Dokončil jsem a dal online sekci věnovanou Nintedo GameBoyi. Jak se ukázalo, každá takováhle část webu vyžaduje více času, než jsem si původně představoval. Takže bych celkem uvítal pomoc zejméne se stroji, k nimž mám vztah ryze záporný - Amiga, Atari 800, C64 - určitě se najde nějaký bývalý/současný majitel, který by byl schopen napsat pár řádek o svém miláčkovi zhruba ve stylu, jaký lze vidět na dokončených sekcích? Rozsah libovolný, odměnou mu budiž nehynoucí sláva a dobrý pocit, že udělal něco dobrého pro propagaci svého oblíbeného počítače/konzole. Hlásit se je možné .

24.února 1998, 11:30

Xain'D Sheena (DOS) Download
Novy single arcade emulator hry, ktera dosud nebyla emulovana. Zatim bez zvuku.

Nofrendo 0.57 (DOS) Download
Dalsi update vcerejsiho releasu:


       - Noise channel frequency finally fixed- thanks, Sardu
       - Sprite priorities in Punch-Out back to normal again
       - Some more speed- I have no idea where it came from
       - More verbose warning when Nofrendo encounters a dirty header
   
FW-NES 0.1 (DOS) Download (187k)
Novy NES emulator, na jehoz vyvoji se podileli Vertigo 2099 (nejznamejsi NES warez group). Podporuje alespon castecne vsechny NES mapper mody, samozrejme hraje pres Adlib, a po prvnim seznameni vypada na nejlepsi NES emulator pro DOS!

nocash gameboy emulator (DOS) Local download (61k)
Nova, podstatne vylepsena verze emulatoru Game Boye. What's new:


- finally FFA (final fantasy adventure) works in start-key menu. phew!
- various sound envelope fixes, hope everybody will like it much better...
- setup saved in .CFG file (instead of .EXE) (so updates can use old config)
- debugging functions (those strange numbers) can be disabled in setup
- color scheme editor redirects to normal display if called in full screen mode
- no$gmb.gif as emulation background (setup) (320x200 pixel, max 128 colors)
- screenshots (save gameboy screen to GIF)
- sprites got cleared from 'dirt lines' if they hit other sprites
- smoother startup skips flash debugscreen if started with commandline parameter
- pause menu can be optionally controlled by cursor keys (instead of mouse only)
- mouse rollbars can be also used as pgup/dn (instead of plain line up/dn)
- machine popup menu ported to setup screen
- optimized sound channel 3 volume emulation
- bugfix for load/save battery disable option
- debugger screen includes gameboy screen graphix window
- debugger undo function for last emulation run (automatic generated snapshot)
- debugger manual can be extracted from f1-screen to file help.txt
- debugger Ctrl-N Search Next Breakpoint
- debugger Ctrl-B Enter Conditional Breakpoint
- debugger breakpoints got an extra window (data or break window displayed)
- debugger resolution 80x60 text got SVGA and mouse compatible
- debugger flags window shows DI/EI state
- debugger dump to file
- debugger disassemble to file starts at top of window (instead cursor pos)
- debugger bugfix for symbol tables >16K with ROMs >32K
- debugger bugfix for data-dump-window address display in 50 lines mode
- debugger bugfix for undo follow to other rom bank
- debugger all input boxes accept 8bit registers
- debugger codewindow's follow function can map datawindow to nnnn for 'ld nnnn'
   

23.února 1998, 9:00

Arkanoid Emulator (W95)
Annoid 1.0 (600k, bleee) je emulator arcade verze Arkanoida - ten je zatim emulovan jen v MAME, ale mizerne, takze tento pocin nelze nez privitat. Pozor, nefunguje s ROM image z MAME, je treba si sehnat bootleg verzi.

Atari 800 Emulator (DOS)
V nove verzi 0.8.6 asi nejlepsiho emulatoru Atari 800, 800XL, 130XE a 5200, je nejvetsi novinkou podpora joysticku a zvuk! Jako obvykle jsou k dispozici i zdrojaky.

NoFrendo 0.56 (DOS)
Nova verze NES emulatoru prinasi tato vylepseni:


   - Dumb, dumb, dumb.  .SAV's now comply with the -savedir option.
   - Redefinable keyboard mappings.  Make sure you delete your old
     .ini file to get the new functionality, baby.
   - Sound is much clearer in general, big thanks to Alucard.
   - *Significant* speed increase in the sprite and background
     rendering engines- probably about 25 to 30 percent faster.
     Simple is gooder.
   - Load/Save state overhaul.  All games should save and load
     flawlessly now.  Let me know if you experience any turbulence.
   - After 350MB of CPU traces, Dragon Warrior 1 works.  That
     better have been the last bloody CPU bug.
   - Mapper 32 support (Image Fight J)
   - Mapper 33 support (Pon Poko Pon J)
   - Mapper 22 support (TwinBee 3 J)
   - Mapper 21 support (Wai Wai World 2 J) - hangs due to IRQ
     problems, however.
   - Mapper 16 support (DragonballZ J series, SD Gundam Gaiden J) -
     IRQ problems with this badboy, also.
   - Mapper 17 support (Parodius).  As always, IRQ problems.
   - Illegal palette writes are now accepted (Archon, Crystalis J)
   - Minor palette omission fixed.  Should be 100% accurate now.
   - Mapper support completely rewritten.
   - Multiple MMC1 (mapper 1) fixes
   - Smaller (packed) executable
   - FPS display (SPACEBAR) changed to percentage of real NES speed
     being emulated.  This was to clear up the ambiguity whether
     real frames or virtual frames were being counted.
   - ROM info (BACKSPACE)
   - Mirroring flip ('\' key)
   - Sprite clipping bug fixed
   



Stránka je optimalizována pro prohlížeče firmy Netscape, rozlišení 800x600, font Verdana a CP1250
(C) 1997